Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: 1
Показано 1-2 з 2 повідомлень
0  
2. [dnzsonecko]   (02/10/2020 11:36 AM)
Рекомендації практичного психолога Скіпор Ірини Іллівни
Розвиваємо дрібну моторику у дітей
Розвиваюча іграшка з підручних кухонних матеріалів

Макаронні вироби є дуже гарною підмогою у розвитку дрібної моторики.Завдяки регулярним заняттям у дитини покращуються навики маніпуляцій з
міні-об’єктами, розробляється «пінцетний» захват великим і вказівним пальцем,
покращується координація очей і рук.
Матеріали:
·        кілька сухих спагеті;
·        аркуш формату А4;
·        ножиці;
·        лінійка;
·        олівець.
Хідроботи:
Наріжте тонкі тверді спагеті на відрізки довжиною 4 см. Утворіть
цілий набір однакових паличок.
Накресліть різні фігури і лінії на папері. Це можуть бути як
окремі картки, так і великий формат — у другому випадку працювати важче. У
кожного квадрата, трикутника і ламаної лінії довжини сторін (відрізків) мають
бути по 4 см.
Покладіть перед дитиною контури фігур і ліній на горизонтальну
поверхню. Попросіть викласти ці самі елементи за допомогою відрізків спагеті.
Завдання складніше, аніж здається: палички рухаються від найменшого подиху або
незграбного руху. Саме тому для малих дітей рекомендуємо викладати прості
фігури на окремих картках.
Регулярно тренуйтеся у такому форматі і скоро побачите
вдосконалення роботи дрібних м'язів пальців та рук. Розвинута дрібна моторика безпосередньо пов’язана з розвитком всіх
пізнавальних процесів: пам’яті, уваги, мислення й мови.

+1  
1. [dnzsonecko]   (02/02/2018 11:01 AM)
Шановні батьки,будь ласка, створюйте умови для формування соціального здоров'я дитини
 

 1.     Формуйте в дитини навички самообслуговування. Не поспішайте з
допомогою, надавайте дитині можливість самій упоратися із завданням.
2.     Заохочуйте ігри з іншими дітьми, розширюйте коло спілкування з
дорослими. Влаштовуючи  родинні свята, запрошуйте друзів дитини,
активізуйте їх участь у святі. Проводьте конкурси, ігри, що вимагають
спільної діяльності дітей, уміння домовлятися, поступатися, розподіляти
ролі.
3.     Уважно слухайте дитину, коли вона з вами розмовляє. Таким чином вчіть
її поважати співрозмовника, встановлювати дружні стосунки з іншими
людьми. Не залишайте без відповіді її запитання і прохання. Якщо немає
можливості виконати прохання, пояснюйте причину відмови. Пропонуйте
альтернативу
4.     Говоріть з дитиною, як із дорослою людиною, про події, що стосуються
її, родини, друзів. Обговорюйте конфліктні ситуації, що склалися в
дитячому садку , у дворі. Знаходьте шляхи виходу з конфлікту. При цьому
звертайтеся до власного досвіду дитини, наводьте приклади з книг,
телепередач.
5.     Читайте дитині твори  соціально - морального змісту (В.Бірюков «Добрі
слова», М.Стельмах «Через кладку», В.Сухомлинський «Сильний і мужній» то
що). Турбуйтеся про те, щоб у неї були нові враження. Активізуйте
прочитане , акцентуючи увагу на позитивних і негативних рисах характеру
героїв, їхніх учинках.
6.     Займайтеся з дитиною спільною творчою діяльністю: грайтеся, малюйте,
майструйте. Закріплюйте знання про фізичну, психічну та соціальну сфери
здоров'я.


1-2

Ім`я *:
Email *:
WWW:
Усі смайли
Код *: